Nekilnojamo turto nuomai ir eksploatacijai vykdyti
Esperonus sukūrė unikalų sprendimą nekilnojamojo turto nuomos verslo valdymui. Ar tai būtų prekybos centras, turgus, supermarketas ar biurų pastatas nuomai – visur reikės daug laiko ir pastangų, norint sklandžiai administruoti ir prižiūrėti nekilnojamąjį turtą ir santykius su nuomininkais. Mūsų sprendimas yra integrali pagrindinių verslo valdymo veiklų sistema, kuri leidžia nekilnojamojo turto nuomos administravimą vykdyti efektyviau, o visa informacija yra prieinama operatyviai ir verslo sprendimus galima priimti greitai.
Tai integralus sprendimas apimantis CRM, sąskaitų išrašymo, pardavimų, dokumentų valdymo sistemos (šablonų sukūrimas, dokumentų srautai), įrangos valdymą, integruoja komunikaciją elektroniniu paštu ir dar daug daugiau. Papildomas sistemos priedėlis yra vizualus pastato išplanavimas ir šių planų susiejimas su pagrindiais nuomos ir aptarnavimo procesais. Šis vizualizavimo sprendimas leidžia lengvai atvaizduoti, kurios prekybos centro vietos yra užimtos ar laisvos ir gali būti pasiūlytos klientams.
Sprendimo savybės
- Sutarčių su klientais sudarymas ir valdymas
- Automatinis faktūravimas
- Atsiskaitymų kontrolė
- CRM
- Periodinių užduočių valdymas
- Automatinis prašymų, įspėjimų bei baudų generavimas

Sprendimo savybės
- Integracija su praėjimo kontrolę
- El.skaitiklių nuotolinis nuskaitymas
- Hot-Spot prieigos valdymas
- Objekto patalpų plano vizualizacija
Sprendimas yra sukurtas interneto technologijų pagrindu, parašytas Python programavimo kalba, veikia Django platformoje, duomenys saugomi MySQL duomenų bazėje. Ergonomiškas, patrauklus dizainas ir daug patrauklių ir naudingų funkcijų yra tai, kas tikrai jums patiks dirbant su sistema.
Susisiekime!
Jeigu susidomėjote šiuo sprendimu, pats paprasčiausias žingsnis užpildyti šią kontaktų formą ir mes su Jumis susisieksime.